czwartek, 23 sierpnia 2012

4 Girls

Miała być dzisiaj niespodzianka, ale nie wyszło.. Nie wyrobiłam się w czasie i jestem na siebie wkurzona. Nie dość, że daję posta po 22, to jeszcze nie taki jak miał być. No, ale nic. Będzie większy dreszczyk emocji jak będziecie musieli czekać :P
A dziś mam kilka rysunków, z których jestem szczególnie zadowolona i i tak miałam je dodać. A jestem z nich zadowolona, gdyż narysowałam je całkowicie z głowy. Zazwyczaj aby narysować człowieka musiałam wzorować się na zdjęciu, w innym wypadku wyglądał jak inwalida - oczywiście nie obrażających niepełnosprawnych - a tu taka niespodzianka! No dobra.. oto te rysunki:







Ps. Przepraszam, że takie nieobrobione


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!