niedziela, 2 września 2012

Jak być szczęśliwym ? : ]

Witajcie w tym jakże dniu!!
A więc.. nadszedł ten dzień rozpaczy. Ostatni dzień wakacji. 
Choć właściwie... Powrót do szkoły nie musi być znowuż taki okropny. W końcu wracam do mojej ukochanej klasy. Już w tym roku II klasy b! Ale.. To i tak smutne, że będę miała tak mało czasu...
Dobra.. na pocieszenie mam kilka zdjęć i cytatów. To już ostatnia seria zdjęć Karoliny :)

Na początek - wyszczerz!

Szczęście jest naszą matką, nieszczęście - wychowawcą.
~ Monteskiusz
No popatrzcie jakie "szkolne"

Zawsze można po szkole wrócić na polanę, uśmiechnąć się i udawać, ze są wakacje!

Co za bzdura, ze cierpienie wzbogaca?! Znacznie więcej zyskujemy będąc szczęśliwi!
~ Francoise Sagan
Więc nie smućcie się i niech Wasz uśmiech trwa!

Uśmiechnij się!

Pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy.
~ Marylin Monroe
No właściwie to nawet zakup rzeczy szkolnych nie jest zły :P

A gdyby tak... po prostu śmiać się wniebogłosy nawet na przerwach?

Szczęście jest zawsze tam, gdzie człowiek je widzi.
~ Henryk Sienkiewicz
Nauczmy się widzieć je w szkole : D

Poudawajmy głupka.. :D:D

I kiedy głupawka minie, pozostaje tylko (a może "aż") uśmieszek!

Sekret bycia nieszczęśliwym polega na posiadaniu wolnego czasu, który możemy poświęcić na zastanawianie się, czy jesteśmy szczęśliwi, czy też nie?
~ George Bernard Shaw
W takim razie szkoła tylko pomaga nam tego czasu nie mieć :P

Modelka: Karolina

4 komentarze:

  1. b. ładne zdjęcia i jakże fajne cytaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh.. Karolina jest świetną modelką i jej też należą się brawa, ale ja bardzo dziękuje za pochwałę ; )

      Usuń
  2. faajne zdjęcia , cytaty też spoko . c;
    szkoła to nie taka tragedia ! wypierdzielić nauczycieli i do rana można by tam siedzieć . ;d
    jak masz czas i chęci zapraszam do mnie . c;
    http://olka0567.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to masz rację. Dobrze jest wrócić do swojej klasy i znajomych ze szkoły ; )
      A co do bloga to zajrzałam, ale na razie tylko rzuciłam okiem, bo jestem dość zajęta. Widzę, że dużo tam piszesz,a to dobrze, bo na pewno nie jest to bezmyślne. Jak będę wolna to na pewno poczytam : P

      Usuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!