sobota, 8 września 2012

Truskawka!


Witajcie.. Czytelnicy : )
Dzisiaj mam dla Was kolejne paznokcie. Już od jakiegoś czasu miałam ochotę zrobić coś z motywem owoców i padło na truskawki (moje ulubione tak przy okazji : ) ). Trochę się tu pomęczyłam prawdę mówiąc.. Najpierw miałam zamiar pomieszać kilka lakierów i stworzyć jakiś ładny kolorek. Co prawda udało mi się to, ale wtedy zorientowałam się, ze mam za mało lakieru, żeby starczyło go na wszystkie paznokcie.. I tak zmazałam to co już miałam (zostawiłam tylko kciuki :P ) i "wyruszyłam" na poszukiwania jakiegoś innego odpowiedniego lakieru. Na szczęście miałam jeszcze w domu róż i całkiem ładną zieleń : )
Okej.. więc o to efekty mojej pracy:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!