poniedziałek, 12 listopada 2012

Stare, ale.. ^^

Hejka!!
Postanowiłam wygrzebać dzisiaj z głębin mego twardego dysku (zarówno na komputerze jak i telefonie :P ) dość stare prace. Rysowałam je w zeszłym roku na kole plastycznym : )
Ogółem szukając tych rysunków znalazłam mnóstwo innych starych zdjęć. Większość z nich od razu poleciała na fb :D:D Huhu.. A się fajnie ludzie wkurzają. Dobra koniec tego.. czas na rysunki : )

Konkurs "Mój przyjaciel Pies"


Tak jak możecie zobaczyć na rysunku: "Podniebne marzenia"

Słaba jakość.. "Kiedy dziecko się śmieje, śmieje się cały świat". (Jak coś to w tle jest napisane poprzednie zdanie w kilku językach : ) )

 I na koniec kotek, którego znalazłam wśród zdjęć ^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!