piątek, 31 maja 2013

Cóż za ironia

Cześć Wam
Arggh! Czuję się tak dziwnie. zostałam pozbawiona aparatu : [ Niestety mój kochany Nikon musiał iść do reklamacji przez najbliższe dwa tygodnie jestem jak bez ręki. To dziwne, bo kiedy go miałam, leżał sobie spokojnie na półce i od czasu do czasu go brałam, żeby porobić zdjęcia.  A teraz naszła mnie jakaś wena twórcza. Tysiące pomysłów, których nie mogę spełnić. Aż muszę powiedzieć, że sprawdza się stwierdzenie, że "doceniamy coś, dopiero wtedy, gdy nam tego zabraknie".
No nic. Muszę jakoś to przetrwać. albo zabrać tacie cyfrówkę. Może.


A dziś wygrzebana stylizacja ; )
Lubię ten sweterek w panterkę. 
I te błyszczące spodnie ^^
A o butach to już nie wspomnę :P





Sweterek - Zara
Top - Topshop
Spodnie - Stradivarius
Buty - Venezia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!