środa, 9 października 2013

Fontanny

Cześć :]
Jeju! Jak ja lubię Tune C: Nie jest to mój ulubiony zespół ani nie znam zbyt wielu ich kawałków, ale po prostu, kiedy czasem najdzie mnie ochoty i włączę sobie coś Tune to po raz kolejny zachwycam się nimi. Pierwszy raz słyszałam ich w trakcie koncertu, który odbywał się w moim mieście. Świetni są! Pamiętam jak słuchałam ich w drodze do Londynu w lutym. 4 nad ranem, cały autokar śpi, a ja siedzę ze słuchawkami na głowie patrząc się w okno. A ze słuchawek Tune ♥

Dzisiaj kolejne wspomnienia z Hiszpani. Tym razem w postaci zdjęć z pokazy fontann w Barcelonie. Bardzo widowiskowe zjawisko, kolory, woda i muzyka C: Fajnie, ale z drugiej strony po dwóch godzinach się nudziło : / a trwało to jeszcze dłużej :P








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!