poniedziałek, 7 października 2013

Sweater Weather

Dobry ; )

"Sweater Weather" - hasło, które dość często pojawia się na portalach typu weheartit, stylowi czy też lookbook. Jak dobrze opisuje ono stan pogodowy obecnie występujący w Polsce :P W zeszłym tygodniu próbowałam zrobić sobie taki "tydzień swetrów", ale skończyło się na tym, ze nie mogłam znaleźć żadnego odpowiadającego mi swetra w mojej szafie; albo też sweter, który byłby idealny był akurat w praniu i tym podobne sytuacje. Tak się też zdarzyło, ze w weekend moja mama robiła przegląd swojej szafy i oddała mi jeden ze swoich swetrów. I tak oto dzisiaj go założyłam  ;)


Oprócz tego swetra mam na sobie spodenki w biało-czarną pepitkę a do nich długaśne zakolanówki i białe Martensy w "tatuaże" C: Zadbałam również o to aby chronić swoje gardło i założyłam beżowy komin. Jako dodatki posłużyły mi czerwone kolczyki, które dodatkowo delikatnie ożywiły stylizację i pierścionek w kształcie ćwieka ; )











Ubrania:
Sweter - Reserved
Spodenki - Stradivarius 
Buty - HD

Sweater Weather INSPIRATIONS C:


Dobranoc : )

1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!