poniedziałek, 16 grudnia 2013

Croatia: Krka waterfalls

Nareszcie zmusiłam się do przejrzenia i obrobienia ostatnich zdjęć z Chorwacji. Są to zdjęcia, które zrobiłam w Parku Narodowym "Krka Waterfalls". Znakiem rozpoznawczym tego miejsca są oczywiście wodospady. Zrobiłam tam około 200 zdjęć i to większość miała podobny kadr, lecz inne balans bieli, jasność, czas naświetlenia.. Trochę się tam bawiłam ustawieniami a potem nie miałam chęci wybierać tych najlepszych ujęć. Ale wreszcie udało się! Możecie zobaczyć zdjęcia niesamowitych chorwackich wodospadów c:

Prawdę mówiąc Park nie był jakoś super zachwycający, ale pewne widoki naprawdę zapierały dech w piersiach. Bardzo podobało mi się również to, że było tam wiele uroczych zwierząt. Dodawałam już zdjęcia barwnych ważek czy też ławicy ryb, które tam zrobiłam (link).
Ponadto świetną atrakcją parku była możliwość wykąpania się w jeziorze, choć oczywiście pod sam wodospad nie można było dojść :P

Tutaj można było popływać.

A tak wyglądały wodospady:






Dobranoc ; )

2 komentarze:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!