piątek, 27 czerwca 2014

Nju Obiektyw

Witam witam w ten jakże ostatni dzień szkoły. Dla mnie również ostatni dzień gimnazjum ever. Co ciekawe.. w ogóle tego nie czuję. Chyba jeszcze do mnie nie doszło, ze po 9 latach przyjdzie mi się rozstać z moją klasą. Ale prawdę mówiąc.. sądzę, że to dobrze. Taka jest kolej rzeczy. Coś się kończy, coś się zaczyna. Trzeba iść dalej ; ]

Wreszcie.. mam nowy obiektyw! Sigma 17-50mm  f/2.8 ^^ taa brzmi mało zrozumiale, ale ważne jest to, że moje zdjęcia będą w końcu jaśniejsze itp itd ;]
Dzisiaj.. dodam zbiór tak trochę przypadkowych (jeśli chodzi o ich temat) fotografii zrobionych z użyciem nowego obiektywu ; ]

PS. ale się cieszę z tego obiektywu C:








PS.: Tylko 3 z tych zdj mają na sobie jakieś filtry ; P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!