piątek, 20 czerwca 2014

Pineapple Red

Cześć Wam ; )
Dzisiaj mam dla Was nowy outfit, który jest częścią kolejnej serii stylizacji. W każdym z outfitów zobaczycie jedną rzecz, którą "upolowałam" ostatnio na wyprzedaży w Tally Weijl. Odkryłam ten sklep niedawno, ale powoli staje się moim ulubionym. Obecnie w sklepie można zobaczyć świetną letnią kolekcję bogatą w przeróżne wzory! Dlatego też tę serię stylizacji postanowiłam nazwać:

Crazy Prints ;D

Jak się zapewne domyślacie, bluzka, którą mam na sobie pochodzi właśnie z Tally Weijl. Słodziutki crop top w ananasy :3 Do tego założyłam czerwoną spódniczkę z podniesionym stanem (dawno jej nie nosiłam) a ramiona okryłam jeansową kurtką. Wiąże się z nią pewna historia, bowiem nie kupiłam jej w sklepie a znalazłam, kiedyś gdy byłam na Mazurach :P Ostatnimi czasy prawie ciągle ją noszę :P Na nogach, już trochę rozlatujące się trampki, a na głowie czarny melonik. Na szyi obroża z uciętymi stożkami - uwielbiam ja ;D







Ciuchy:
Kapelusz - H&M
Bluzka - Tally Weijl
Spódniczka - Reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!