czwartek, 28 sierpnia 2014

I'm tryin'

Ehh.. nienawidzę tego stanu! Taki kompletny leń, że już nawet tumblr'a się nie chce przeglądać. A przecież za 4 dni szkoła! O.O Jak to strasznie brzmi :P Choć.. muszę przyznać, że mnie już wystarczy tego leniuchowania. Czas się za coś wziąć (w tym też za siebie). Powrócić do moich pomysłów na rozwój bloga. Po prostu.. zacząć coś robić :P

Taaa.. po powyższym wstępie możecie się domyślać, że nic ciekawego tu dziś nie zobaczycie xD Hmm... Rozmyślam czy by nie zrobić postu z "inspiracjami" z internetu.. ale chyba nie. To nie w moim stylu. Na tym blogu mam się artystycznie wyżywać i pokazywać własną twórczość xD (ale gdyby ktoś chciał zajrzeć w moje inspiracje to zapraszam na mój profil na we heart it ^^ --->http://weheartit.com/ILoveSomeBoy)

Dobra, poszperam i czegoś jeszcze poszukam ;)


*Trzy godziny później*
(naprawdę xD)

Nie znalazłam zbyt wiele w odmętach mego komputera, więc postanowiłam stworzyć coś "na szybko".
Taka mała animacja ; )



Dobranoc
Słodkich Snów c:

1 komentarz:

  1. Wszystko i nic.
    Plątanina ciekawostek, mody i bez wartości.
    Z resztą zobaczysz. ;]

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!