poniedziałek, 21 września 2015

Jesienna Rewolucja

Bum!
Nadchodzi rewolucja w mojej pasji fotograficznej!

No dobra, może trochę przesadziłam, ale w końcu, po jakimś roku przerwy, postanowiłam coś zrobić w kierunku rozwoju na tej właśnie płaszczyźnie. Od dawna męczył mnie fakt, że starciłam zapał do fotografowania a moje zdjęcia nie są ani trochę lepsze. Robiłam je rzadko a jeżeli już robiłam to mechanicznie. Nie wkładałam w to serca. To samo tyczyło się obróbki zdjęć. Miałam utarty schemat, którego się trzymałam, bo twierdziłam, że jest najlepszy.

Koniec z tym!

A przynajmniej taki jest mój zamiar. Nie wiem na ile uda mi się zrealizować to postanowienie, ale żeby mieć motywację zdecydowałam się wziąć udział w jesiennym wyzwaniu z Jest Rudo :)


Pierwsze posty wyzwaniowe pojawią się na blogu już wkrótce, a dziś pokażę Wam kilka zdjęć zrobionych w Chorwacji. To właśnie tam w końcu podjęłam decyzję o powrocie do fotografii : )

Poniższe zdjęcie jest eesencją tego, co w Chorwacji urzekło mnie najbardziej. 
Zawsze słoneczna pogoda, mnóstwo śródziemnomorskiej roślinności i...
Góry nad Morzem!
Tak, ta "zatoka" widoczna na zdjęciu to po prostu morze pod górami :)


Od zawsze uwielbiałam takie widoczki. Łódeczka, woda i rośliny - wszystko pięknie się skomponowało :)

To była jedna z najbardziej niesamowitych plaż, jakie widzieliśmy w Chorwacji. 
Rzecz w tym, że dojście do niej wymagało wspięcia się pod górę a potem schodzenia w dół stromymi schodami. Jednak gdy tylko zza rogu wyłonił się ten widok, wiedzieliśmy, że było warto.

Widok na Dubrovink

Może i podchodzi to pod samozachwyt, ale urzekło mnie nasycenie barw tego zdjęcia :)


Na dziś to tyle :) 
Powiedzcie, co sądzicie o fotografiach?
A może Wy też macie jakąś pasję, którą należało by odkurzyć? :)

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że twoje postanowienie się uda, życzę ci powodzenia.
    Zdjęcia śliczne, świetna jakość. Szczególnie przypasowało mi to z łódką, wszystko świetnie skomponowane, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!